2023-07-13T15:32:51+03:00



  • איך אני מקבל את המוצרים שקניתי?
    ניתן לקבל את הזמנתך במשלוח עד הבית בעלות של 40 ש"ח.
    או באיסוף עצמי בכתובת: דרך ששת הימים 14 בני ברק (מול קניון איילון)
  • תוך כמה זמן אספקה?
    אספקה במשלוח תוך 14 ימי עסקים לרוב חלקי הארץ.
    לישובים מרוחקים קרי, יישובי רמת הגולן וגבול הצפון, יישובי המגזר הערבי, יישובי בקעת הירדן, ישובים מעבר לקו הירוק (שטחים), יישובי עוטף עזה, אילת, יישובי ים המלח ויישובי הערבה תוך 17 ימי עסקים.
  • כיצד ניתן לשלם?
    ניתן לשלם באתר באמצעות כרטיס אשראי בצורה מאובטחת בתקנים המחמירים של חברות האשראי. אנו מכבדים את כל כרטיסי האשראי למעט דיינרס.
    כמו כן, ניתן לשלם באמצעות נציג טלפוני: 1700-50-20-83
  • האם בטוח לרכוש באתר שלכם?
    בהחלט כן! האתר מאובטח בתקנים המחמירים של חברות האשראי - תקן האבטחה PCI ספק שירותי הסליקה (payment gateway) עומד בתקן - PCI DSS Payment Card Industry Data Security תקן אבטחה בינ"ל אחיד של חברות האשראי.
  • האם אני חייב להירשם באתר בכדי לבצע רכישה?
    לא, ניתן לבצע הזמנה כאורח או כרשום באתר. אנחנו ממליצים להירשם כחבר כדי לצפות בהיסטוריית ההזמנות ולהתעדכן בכל עת בתמונות חדשות ובמבצעים שווים באתר!
  • האם אפשר לשנות או לבטל הזמנה קיימת?
    ניתן לשנות או לבטל הזמנה במידה ולא שלחנו את התמונות להדפסה ללא עלות נוספת.
    במידה וההזמנה יצאה להדפסה או למשלוח - ניתן לבטל ולקבל החזר כספי לפי אמצעי התשלום בו הלקוח שילם. בגין ביטול עסקה ינוכו 5% או 100 ₪ מערך העסקה לפי הנמוך מבניהם.
    החלפת פריט תהיה בשווי ערכו בעת ההחלפה.
    עם זאת, תמיד ניתן לפנות אלינו באמצעות שירות הלקוחות בטלפון או במייל, ובמידה ולא שלחנו את המוצרים להדפסה נשמח לשנות או לבטל ללא עלות נוספת.
  • האם ניתן להחזיר מוצר שקיבלתי?
    כן! ניתן להחזיר הזמנה תוך 7 ימים מקבלת המשלוח. כשהם סגורים וארוזים באריזה, כאשר לא נעשה בהם שימוש.
    יש לפנות אלינו באמצעות שירות הלקוחות בטלפון או במייל לבקשה להחזרת ההזמנה.
    את ההזמנה יש להחזיר שהיא ארוזה היטב לשליח או באופן עצמי למפעל בבני ברק. עלויות משלוח המוצרים למרכז המשלוחים של האתר יחולו על הרוכש. כולל עלות משלוח קבלת ההזמנה.
    נא לשים לב, מוצרים לגביהם צוין באתר שאינם ניתנים להחזרה, לא תתאפשר החזרה כאמור. מוצרים אלה כוללים מוצרים בהתאמה והזמנה אישית.
  • באסה קיבלתי מוצר פגום, מה אני עושה?
    מבאס אבל קורה... במידה וקיבלת את המוצר עם פגם בזכוכית, במסגרת או בהדפסה, צור עמנו קשר ונדאג לטפל זאת בהקדם האפשרי.
  • במידה ויש לי שאלות נוספות למי לפנות?
    נשמח לעזור בכל שאלה ופנייה
    בטלפון - 1700-50-20-83
    במייל - [email protected]
    בווטסאפ - 054-6388386